on the other hand ..

Imorgon är det onsdag, och tänka sig! Vi har ledigt! På en onsdag liksom, mitt i veckan. Man borde ha ledigt varje onsdag egentligen, det skulle vara supérbt!

Dock förstår jag inte hur jag först planerat in att handla, tvätta, städa OCH plugga imorgon. Och jag ser fram emot det? Totally weird. Sen jag flyttade har jag drastiskt förvandlats till en liten lonely hemmafru som mår dåligt när det är för stökigt. Men jag antar att det är en bra sak!

Idag har jag mått riktigt skitdåligt. Har kommit fram till att jag blir "bakis" av att sova dåligt. Visst, ingen mår väl bra utav för lite sömn, men en natt? Tänkte dra till Pekås och handla förut. Tog hissen ner, ändrade mig, och tog hissen tillbaka upp. Ett tag misstänkte jag t.o.m. att jag blivit matförgiftad utav quorn bitarna jag åt till middag. Kommer inte helt ihåg hur länge de har legat i frysen .. (har en dålig frys, så kan ha saker där inne i max 2 veckor).

45 minuter senare drog jag mig till orrholmskiosken iallafall, och fy i helvete vilket väder det var! Gick som i min egna lilla värld och studsade runt. Gillar den klassiska musiken de spelar i garagehuset också, om man bara dramatiserar lite känns det som om man är med i en Disney film.

By the way! Fick så extremt mycket sommarkänslor av Katy Perrys nya! Fast de skulle ha skippat snoop dog tycker jag, what's up with him anyway? Och liksom "snoop dog", vad är det för namn :( Näe, tackar mig själv jag att jag aldrig varit speciellt into tung hiphop.

Jag, Mamma, Reneé, Emma, Leo och Ludde var och firade 17 Maj (man är ju norsk after all) i Kongsvinger! Det var riktigt mysigt, faktiskt. Vi gick upp till festningen, kikade runt och fikade. Sen tittade vi på russetåget, som inte var
det det brukar vara, but still. Traditioner är traditioner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0