waaop

nu är jag hemma i karlstad igen, efter ett riktigt fabulöst lov för min del!
har umgåtts mycket med familjen, åkt snowboard, och ätit massor. that's how the lineyney roll! (bokstavligen, rullar efter allt jag ätit).

önöwöys! mallan ska färga mitt hår sen. det ska bli lika rött som min text på msn, om det går som jag vill.
men det är bäst för färgen att den funkar som den ska, när den är tvungen att va så jävla dyr.

ska snart till doktorn igen också, det suger lite. eller ja, lite mycket.
för det första så är revbenen på vänstra sidan förhöjda med typ 2 cm. la märke till det igår när jag badade, haha. ser iallafall helt fel och snett ut.
och för det andra så har jag faktiskt mått illa i typ 7 år så nu börjar jag faktiskt tröttna.

såhär ser jag ut i håret nuförtiden.
kort, svart och lugg
goes
kort, rött och lugg
bara mallan kan äta klart nångång! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0