spikkspokk fluppilupp

rätt go dag idag! hade svenska, vilket innefattade fika och en liten frågesport, sen slutade vi.
sen gick (!) jag och  en kissnödig mallan till pekås och pantade burkar. jag var smart och tänkte panta saftflaskor, men det går ju inte.
sen köpte vi ballerinakex, och drog hem till henne och såg på supernatural. det är helt sjukt bra! fast på det åttonde avsnittet (tror jag), råkade vi glida längre, och längre ner, och somnade tillslut båda två typ samtidigt.
sen vaknade vi av att mallan råkade stöta till datorn så skärmsläckaren gick av, och det blev skit ljust.

mallans grimas var bäst, haha!
nu känner jag mig sådär halvbakis, som man brukar göra efter att ha sovit på dagen.
är lite nervös inför imorn, filmfestivalen. fast det är ju bara den lilla iofs.
men det är som med att gå på bio, visst jag älskar att se på film och sådär, men att sitta "instängd" i en biosalong under längre tid än en timme gillar jag inte.
får lätt panik och börjar må illa :c blä.
men förhoppningsvis glömmer jag bort det, och tänker inte på det!

asbra! SE PÅ DET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0