öken & glassrapport

Ingen djupt eller emotionellt angående rubriken, men jag tror jag håller på att förvandlas till en vandrande sandstorm.
Mina händer är hur jävla torra som helst, tror jag tvättar dem alldeles för mycket. ont gör det iallafall, och kliar.
Mina läppar är sönder spruckna och ömma.
Sen känns det som om mitt ena öga håller på att växa samman, eftersom det ena ögonlocket är så torrt och svullet. börjar bli samma med det andra också nu.
Och till sist så är jag bara allmänt torr över hela övriga kroppen. det bara kliar och kliar och kliar och kliar och kliar och jag blir galen. hjälper fan inte att smörja in sig :c tips?
förövrigt åt jag den nya ben & jerry's glassen förut!

Namn: Fairly Nuts
Smak: Kolaglass, kolasås och kanderade nötter
Status innan: Spänd, nyfiken
Status efter: illamående, tillfredställd
Övrigt: Ganska mainstream, vanlig glass. Dock satte de kanderade nötterna den där extra lyxdetaljen, som är pricken över i:et när det gäller ben & jerrys. Det ska kännas tjockt och amerikanskt!
Betyg: 8/10



pos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0