linnea goes motiverad

homo sapiens: "jag tänker, därför existerar jag"
linneus tjockius: "jag har inget att göra, därför äter jag"
efter 3 månader med denna dumma teori i mitt arma tonårs huvud, har jag bestämt mig. någorlunda iallafall.
jag menar, visst. jag älskar mat över allt annat, och det får mig att må superduperbra, för stunden.
men inte i längden.
sen kom jag på en grej förut.
om man inte köper onyttiga saker, ja, då kan man ju inte äta onyttiga saker.
så enkelt är det liksom, och jag som t.o.m. köper min egen mat.
och nu har det liksom gått en tid, så jag har kommit till det där "i längden".
och det är inte kul.
så om man bara lägger av med onyttigheterna, börjar träna, får in lite rutiner, och min (mestadels) underbara förbränning, så
SIMSALABIM!
kanske jag kan få tillbaks den där platta magen någon gång.
ska färga håret sådär också, snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0