geting

gillar att jag har gått och blivit lite folkilsk
sitter och bara stör mig på folk i allmänhet
tur att ingen hör vad jag tänker
för det är inga snälla tankar, om jag säger det så

var på lek&bus landet idag med emma, reneé, leo och mamma
tycker dock lite synd om mamma som slängde bort 120 kr i entré på mig
men jag köpte faktiskt en glass till henne som kompensering

ska troligen klippa mig i veckan också, hellugg förmodligen
har varit sugen på det ett tag, men ja. min sne/emolugg har ju börjat växa till sig och så
så jag är lite i tvivel atm

sen är jag lite sögen på ljusa slingor
har ju gått runt med mörkt hår så länge nu, vore trevligt med lite omväxling såhär i början utav våren
sen blir det nog lite mer dramatiskt fram till sommaren

åt världens godaste glass förut också
mina smaklökar orgasmade flera gånger om
herregud
och jag som verkligen har sagt, bokstavligen
att om jag fick göra en b&j smak, så skulle det vara med jordnötsmör
för bra för att vara sant!


PEANUTBUTTER COOKIEDOUGH TIME





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0