78-22-43200, 8

eftersom folk (dvs jossa och mallan) tjatar på mig att jag ska skriva, så får jag väll vara snäll och göra det.
problemet är bara att jag inte vet alls vad jag ska skriva. så ja, det får väl bli lite utav varje, antar jag.

mina planer inför sommaren är typ, det klassiska jag-ska-börja-träna-och-bla-bla-bla
jag kommer säkert lyckas. om jag nu slutar äta all glass och allt godis.
och går till gymmet mer än ½ gång i månaden.

jag vill ha mitt långa svarta hår tillbaks.
ger nog upp drömmer på rött eller platina blondt hår.
I've faced it, och det kommer aldrig under min livstid att hända, om jag inte vill riskera att tappa håret.

jag gillar faktiskt "tjejveckan" på ett sätt. det är den enda veckan i månaden mina bröst dinglar när jag springer ner för trappor.
wohooo.

harmony, harmony ohhh love!
jag är beroende av robot unicorn attack, och abba är superduperbäst.
tror jag ska läsa lite i min bok innan jag ska sova!
<3

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAH CP!! HAHAHHAAH

2010-03-25 @ 09:02:35
URL: http://malintiukuvaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0