"ja hej det är linnea på näset!"

När man bor mitt ute i skogen, har en skitseg dator och det regnar ute finns det inte sådär jätte mycket att göra. Dessutom faller tvn offer för det dåliga vädret, och hackar som bara fan. Det enda som funkar att se på är såklart 1an, 2an osv. Kul? Nja. Äta fördriver ju alltid tiden, tyvärr har jag redan använt denna livslina för nån timmhe sedan.

På SVT2 visar de någon opera. Själv ser jag ingen underhållning i att sitta och lyssna på någon som skriker lite extra snyggt. På andra sidan är det hur kul som helst att låtsas att det är man själv som sitter i soffan och tjuter som en galning. För lite mer inlevning kan man t.ex. ställa sig upp och göra lite drastiska rörelser med armarna.

Sorligt noh blev ju det där ganska tråkigt efter ca. 5 minuter, + ett antal "..öhh?" från syrran.

Saker jag skulle kunna göra:


1. Dansa i regnet

Näst roligast efter "Dansa i neon". Dock lite för kallt, lite för blött, lite för tyst, lite för ensamt. Eller ja, fåren har jag ju. But still, dansar i regn sparar jag till festivaler.

2. Äta

Hmm .. Det var faktiskt närmare en timme sedan jag förtärde något utav fast form. Ska fundera på saken.

3. Sova

Högst troligt. Faa....ast jag ska nog ta något att äta först.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0