Reckoning

Tittade just på det sista avsnittet på första säsongen utav Legend of the Seeker, och fyihelvete vad jag grinade. Jag tror aldrig jag blivit så berörd utav en tv serie som jag blivit utan den här. Jag är sjukt glad över att jag låg hemma sjuk den där kvällen när det började sändas på 6an, annars hade jag gått miste om något stort. gah. Det är verkligen inte sådär "töntigt" som alla säger. Serien har verkligen allt man kan önska av en serie; en underbar story, en het, genom-god-hjärtad hjälte, en utav världens snyggaste kvinnor som springer runt i vit klänning och slåss med två knivar, en lite halvt galen trollkar med skön humor, och såklart massamassamassa kärlek.
Man måste verkligen se på det för att förstå tror jag.

Imorgon är det skolavslutning, ja jävlar för det är det! Inte för att det precis känns som det men. Allt går så förbannat snabbt. Innan jag vet ordet av så sitter jag säkert ensam arbetslös i en skitäcklig, inrökt lägenhet med en katt.
Nej fyfan.

Nu orkar jag inte hålla mig längre. Måste börja se på säsong 2. grrrwwlll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0