jävla tonårsrebellighet

den ny/gamla headern är jävligt ful, men den får fan duga sålänge. känner mig helt handikappad utan photoshop och illustrator. när man är van att ha det tillgängligt hela tiden, så blir man fan beroende direkt.

nu jävlar ska jag börja spela wow igen också! fast det blir nog rp den här gången. orka springa runt och dregla efter epics, liksom. nä, jag ska vara en het blood elf som bara springer runt och ser snygg ut. fast iofs, lite annat kanske det blir också. den som lever får se!



okej, ignorera ansiktet här, men fyihelvete vad långt hår jag hade när jag gick i nian. och det där skulle jag såklart klippa av mig. jävla tonårsrebellighet. om jag bara hade skitit i det, så hade jag fan haft skitlångt hår nu. ÅH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0