dagsrapport

höjdpunkter på dagen:
1. upptäckte att jag var lite extra rörlig i de gråa mini-super-tajta-cheapmonday byxorna än vanligt.
2. tittade på barnprogram innan jag gick till skolan
3. det var potatismos på lunchen (moset på JB är sjukt gott)
4. "matte-mums" (godis & glass på allra sista mattelektionen)
5. gå-på-stan-dag med Perkis, rea på monki!
6. införskaffade båda säsongerna utav Legend of the Seeker

nedpunkter på dagen:
1. har mått illa i princip hela tiden
2. slösade pengar (SHOCKER..)
3. jag kan seriously inte gå i klackskor :(
4. måste rensa datorn, den ska vara inlämnad senast imorgon

övrigt
: provade klackskor för typ första gången i mitt liv ungefär. det är ju sjukt snygg, man ser längre, smalare och mer vuxen ut. men kan jag gå i dem då? nej. plockade på mig ungefär 5-6 par, medans Erika hade minst 15.
kommer dö i Häljeboda i sommar utan en fungerande dator och internet.
jag suger på att ladda upp kort. hur intressant är en blogg utan kort? jag hatar ordet blogg. 

tips: is chai:en på espressohouse är sjukt god om man låter isbitarna smälta lite, då det blir kallare och inte lika sött.

slutsats
: det har varit en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0