3 ..

.. saker som borde finnas:
1. Piller som fick håret att växa supersnabbt. Alltså läskigt snabbt. Typ 10 cm på en dag. Det borde ju gå, på något sätt? Låter inte helt omöjligt according to me.
2. Bärbara toaletter
3. Skitnyttigt godis

.. saker som inte borde finnas:
1. Sjukdomar som aids, cancer och magsjukor
2. Dolmio-äckel-sås
3. Människorna som bestämt att Legend of the Seeker ska läggas ner MAY YOUR SOLES ROTTEN IN THE UNDERWORLD FOR ALL ETERNITY

.. affärer som jag planerar att utföra:
1. Köpa en ny bärbar dator, tips?
2. Införskaffa färglinser. Gröna, eller blåa. Alternativt några som får mina bruna att se lite ljusare ut.
3. Måste verkligen hitta den där nya kinderägg saken som finns i kyldisken, enligt reklamen. Jag har letat, och letat, och letat, men allt förgäves. MÅSTE hitta den.

.. nu kommer jag inte på något mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0