intresseklubben tycker iallafall om mig

fysatan vad dåligt jag mår. har aldrig haft en sånhär hård kvinnovecka förut alltså. var ändå och tittade på en lägenhet förut vid 3. den var väl helt okej. sämre än den jag har nu, men den är iofs jävligt fräsch. vill inte flytta :( trivs ju som inavel i skogen liksom, menmen.

har fått en hel del motion idag iallafall, mot vad jag brukar få dagligen dvs. först gick jag till stan, tog bussen hem, sen gick jag till stan IGEN och gick tillbaks också. hurtigt värre. kirrade tält till arvika också förut, 249 kr på clas ohlson för ett 3 manna tält liksom, inte illa pinkat på en tisdag det inte!

igår var jag med emma och hade film/myskväll. det var, mysigt, helt enkelet. hähä :D dock var filmen dålig. fast det gjorde inte så mycket. var rätt bra "hoppa-till-scener" iallafall! tror madrassen flyttade sig typ 30 cm eller nått, så som vi hoppade.

OCH BARA NIO DAGAR KVAR TILL ARVIKAFESTIVALEN herrejösses alltså vad tiden går snabbt! börjar redan nojja inför vintern .. blä. hatar att man ska gå runt och vara orolig under halvaåret, och sen under det andra halva, bara gå runt och nojja för att man kommer vara så rädd under det ena. nä fy. kanske tags att ta sig i kragen och göra något åt det?

har fin diet idag också känner jag. kom på när jag gick hemifrån förut att fan, jag har ju inte ätit någon frukost. allt är så huller om buller så jag glömmer bort det som ligger mig varmast om hjärtat (förutom legend of the seeker då). köpte en drickyoghurt som jag bara blev illamående av. försökte äta chips förut när jag kom hem också, men inget går ner :( satans mage alltså.

NEJ nu blir det wall-of-text, så nu ska jag dricka coooola, titta på legend of the seeker och tycka synd om mig själv!


.. fast egentligen är jag rätt nöjd ändå.


bjuder på en ett år gammal bild på mig och min kära suster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0