poppp

jag är fett sur
förstår nu vart jag fått min paranoia från.
är typ skit hungrig, men jag orkar inte laga mat.
poppar micropopcorn istället. mums.
ska nog in till stan snart och titta efter nån jacka. har ju inte sådär skit mycket pengar, men eftersom det var 75% på en hel del på monki, och jag behöver en ny, så why not.
ska bli bättre på att blogga. wöwö.
men min design är så sjukt tråkig bara.

gympan idag var sjukt kul! vi dansade och lekte och höll på. annorlunda, men skitbra. alla hade ju roligt.
lite lågstadievarning, men wth. vem bryr sig egentligen.
vi har alla en 6-åring inom oss.

har kommit på att det kan vara hormoner som orsakar mitt illamående.
men jag är inte säker.

nu jävlar ska jag äta popcorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0