NU JÄVLAR!

nu ska jag försöka dra mig bort ifrån emocore bloggen och börja här igen.
vet att jossa är lite besviken på mig, hihi.
tänkte ju göra en ny blogg, där jag bara skrev om musik.
men fick aldrig till designen som jag ville ha den.
så som den tålamods-befriade person jag egentligen är, gav jag upp.

varför inte använda bloggen jag redan har? haha.
ska bara piffa upp lite! ser förjävligt tråkigt ut.

anyways, har legat på sjukhus under observation hela natten.
misstänktes ha blindtarmsinflammation.
men icke så nicke! som tur var.
och om jag hade det, så tog min kropp hand om det alldeles själv!
eller så hade jag en blåsa på en äggstock som sprack.
dunno! läkarna är dåliga på att ställa diagnoser nuförtiden.
men inte konstigt när min mage är som den är.
riktigt emotionell.

ser på american pie 2 med lillasyster just nu.
såg på flickan som lekte med elden nyss också. fyfan vad bra den var!

Nytt inlägg
lagomt cool i sjukhusrock och plågad min


mami och storasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0