må-hhåå-nda-uu

WOHO vad jag suger på att blogga
men koka potatis, det kan jag! står en kastrull på spisen och bubblar för tillfället.

i lördags köpte jag skitsnygga dr. martens skor, typ körsbärs röda.
egentligen ska de kosta 1395, men jag fick dem för 700! made my day.


älskar dem!

fast de ser lite mindre ut på bilden än vad de är i verkligheten.
i början tyckte jag att de var typ, skitstora
men efter ett tag så vänjer man sig och de blir inte lika stora längre
mallan tyckte att det såg ut som nazist skor
och någon annan, kommer inte ihåg vem, sa att det såg ut som clown skor
erika tyckte dock de var assnygga!

och nu har jag inte potatis på spisen
utan brända köttbullar
gott

påsssin :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0