getingar

åh. jag är omringad av alla dessa krav.
eller ja, snarare tvångstankar.
jag har blivit besatt av tanken "det känns inte rätt".
så om jag ska göra något, och det inte känns rätt, så kan jag inte göra det.
om jag gör det ändå, mår jag dåligt. vad är felet?

det jobbigaste av allt är när jag ska läsa. jag måste läsa meningar och stycken om, och om igen innan det känns "rätt". hur fan blir man av med sånt egentligen? kan inte bara ignorera det. för som sagt, då mår jag inget vidare sen.

ANYWAYS! nu har jag faktiskt pluggat. haha ja, du läste rätt. JAG har PLUGGAT. skrev på en bokrecension, tror det kommer gå bra faktiskt. har gjort mycket framsteg i mitt engelskskrivande.

vi har också börjat med ett spännande projekt i mediekommunikationen. vi ska starta ett individuellt mini-mini-UF företag (precis som det låter, Ungdoms Företag). men inget seriöst eller så, bara för att få lite övning.
mitt "företag" heter 58-bitar, och arbetar med illustrationer och design.
egentligen hade jag lust att jobba med dokumentär och reality film, men hade lust att göra ett specifikt cd-omslag till ett specifikt ändamål! så det fick det bli istället, och jag älskar ju att måla, så det blir perfekt.
det väldigt "specifika" resultatet får ni nog ta del utav senare!

namnet 58-bitar kommer huvudsakligen från min passion för allt som har med 8-bit att göra. sen är det ett lite internt skämt om talet 58, som är ganska svårförklarat. så jag tyckte det lät bra och passande med det som namn. håller på att göra en logga till "företaget" också, som säkert dyker upp här sen.

och till sist, men ABSOLUT INTE minst <3
min t-shirt kom idag!!!!!! WAAAH. jag är så sjukt glad.



crystal castles ska för all tid finnas i mitt arma hjärta av elektricitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0