sjukt sjukligt sjuk

nu måste jag tillbringa ännu en fredag, ensam. kul! har redan varit ensam typ, 85% utav alla fredagar hittills under 2010 skulle jag gissa på.
dock tror jag inte jag ens skulle orka umgås med någon idag. så dåligt mår jag!
skulle nog inte ha gått på skolan idag. mår verkligen jävligt mycket värre idag än vad jag gjorde igår.
kunde inte ens sova inatt. bara låg och vred mig.
nyser fan 24/7 (fast ibland är det rätt skönt. som en näs-orgasm), och snyter mig var femte minut ungefär.
måste nog köpa mer toapapper om det ska fortsätta såhär.
jävla förkylningar alltså. istället för att sitta inne ikväll kunde jag gjort något hiiiiimla mycket roligare, ju.
fast jag tror på ödet! det som händer, händer. och då är det en mening med det.
nu ska jag klaga lite, och don't blame me. jag är skitsjuk.
mina läppar är helt torra och röda, för jag måste andas genom munnen hela tiden
eftersom min näsa och bihålor är helt igentäppta.
mina ögon bara rinner, likaså näsan.
är skitröd och torr utav all snytning också.
och jag låter ungefär sähår:
*snöövrl* pust pust *snööövrl* pust pust pust
charmigt.
nej fyfan. nu ska jag sova, om jag nu klarar. natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0