kreativa dagar gillar vi

speciellt om de är halvslappa, vilket den här dagen har varit.
eller ja, ska inte säga att det är slappt. onsdagar är bäst, för vi har bara praktiska ämnen.
först mediekommunikation, och sen rörlig bild. loves it!
på mediekommunikationen gjorde jag ett cdomslag till NiNJASPARK.
och kalla mig inte groupie, för det var faktiskt en skoluppgift.
blev väl hyffsat nöjd!
skulle egentligen träna idag, men jag har cp huvudvärk, och det är fint väder. så jag tror jag ska ut och gå lite istället! och ta lite kort. köpte en svartvit filmrulle till min något antika kamera igår. vet inte ens om den funkar. provade den igår, men den mest lät konsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0