"hemma"fester i all sin fröjd

yes. nu sitter jag har, omgiven av tomma glas och ett kletigt golv.
en däckad cirre i soffan faller offer för jocke med sin spritpenna i högsta hugg.
bastugänget springer in och ut och gör snöänglar i snön.
vissa av dem totally nude.
underhållning till 100%, myes. inga tråkiga folk man festar med inte :D
fast själv har jag hållit mig helt nykter, iallafall idag.
3 timmarsbuss resa väntar på mig imorgon, och jag har inte så lust att sitta och må dåligt då.
har med mig skitmycket packning också. hoppas fan att busser stannar på torget, annars jävlar blir det jobbigt för mig. min packning är inte precis nådig.

ska snart få min efterlängtade sömn också, hoppas jag. har inte sovit värst mycket, i måndags vaknade jag halv 8 av att jocke gav ifrån sig ett mycket, lustigt läte x) han låt som en blandning mellan en knarrande dörr och en motorsåg.


ska faktiskt bli jävligt skönt att komma hem iallafall! :D ska boka tvätttid med en gång. och städa lite, fast på torsdag. sen blir det väl antagligen partay igen i helgen.
kan dock inte bestämma mig om det blir i karlstad eller arvika.
får se på det!

fyfan vad mycket pengar jag har bränt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0