alla hjärtans dag

jag är seg, som vanligt, men bättre sent än aldrig.
och alla hjärtans dag är överskattat som fan, men iallafall.
mallan var söt och kom till mig förut, för hon tänkte att jag inte ville vara ensam på alla hjärtans dag.
bra gullig hon.

usch, borde sova. väldigt mycket vid det här laget, men jag var smart och åt nyss, så ja. fick en massa energi helt plötsligt.
och jordnötsmör dessutom! perfekt.

tror nog jag färgar mitt hår på sportlovet. troligen så blir det turkost, men man vet ju aldrig. har alltid varit sugen på rosa också.
rött är jag ju cpsugen på också, men det kan man alltid färga senare.



fick lust att slutföra min fan-bild till ninjaspark förut. höhö, och sådär blev den!

nejfyfan. jag måste sluta äta jordnötsmör, mår så jävla illa :c och nu ska jag upp om 5 ½ timme, och FAN JAG HAR MATTEPROV. jävla fan. det kommer gå åt helvete :D
hejdå!

Kommentarer
Postat av: malin.

EHEHHEHEHHEHEHH. jag kan va lite snäll ibland

2010-02-15 @ 11:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0