jag ska bli en tallriksmodell

Glass är nog det bästa jag vet,
efter milshake dvs.

Men VARJE gång jag äter något med sked,
typ oboy, tårta eller milkshake (jag äter typ allt med sked, även om det är flytande),
så försöker jag intill det yttersta att INTE spilla på min tröja.
När jag ätit upp, är jätte glad och inte spillt någonting alls,
går jag på toa, och tittar mig samtidigt i spegeln.
Och då har jag självklart fulla tröjan i oboy, tårta, milkshake eller vad det nu kan vara.
Så typiskt!

Just nu äter jag glass och tittar på harry pottan, tredje filmen. än så länge är den så jävla bra, men jag gillar inte slutet. Så dåligt gjort jämfört med boken. Eller ja, hela filmen är det iofs. Men speciellt slutet.

AHAHA älskar tajmingen på reklamerna.
"We'll take you to the castle. Then the dementors can take you."
"UHAAAHUUH *skräckslagen min och händerna framför munnen*"
"hundraartonetthundra! nummer upplysning via telefon och sms!"

jag skrattade lite
nu ska jag drick trocadero!
eller krokadero som jag sa när jag var liten kinapuff.
herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0