sluta sno min deo

Sitter och dreglar lite över Cissi Wallin's röst. Lyssnar på ett program i p3star från den 27:e, yesyes. Måste dock säga att det är synd att hon inte pratar samma göteborska som hon använder i "Tjenare Kungen". Det är sex i öronen det.
Påtal om det, så såg jag den igår faktiskt. En utav de få filmer jag faktiskt äger, och en utav de få filmer jag faktiskt älskar. Musiken, kläderna, dialekten, Cissi, Göteborg, 80-tal, punk, korvfabrik, kärlek och HUMOR. Kan det bli bättre? NÄ.
Sen skulle jag kunna dödat för "royal fan club" tishan.

Iallafall så var jag på sjukhuset idag, gjorde ultraljud. Nej, jag är inte gravid, revbenen på vänster sida är förhöjda/svullna. Tyvärr så hittade de ingenting alls, och allt såg normalt ut.
Jag skriver tyvärr, eftersom både jag och mamma egentligen hoppats på att de skulle hitta något som låg grund för hur dåligt jag mår. Nu är vi liksom tillbaks på noll, och det känns inget vidare.

På fredag åker jag förhoppningsvis tillbaka till Karlstad. Påtal om det, så kanske jag får behålla min lägenhet ändå, vi har inte fått något brev eller något alls. Dock har vi ju flyttat och hållt på, så de kanske inte har vår nya adress. Mamma ska ringa ner och kolla snart, hoppashoppashoppas!


kärlek, yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0