sleepwalking

Jag har just varit på toaletten, och går ut och sätter mig i soffan igen. Syrran ligger i soffan och sover.

Emma ("vaknar"): åh gud vad jag skvatt!
Jag: haha jaha, varför skvatt dudå?
Emma: *somnar*
Jag: varfÖR SKVATT DUDÅ?
Emma: Jag vet inte. *somnar igen*
Jag: ..?
Emma: *vaknar till*
Emma: hahah. tänk om man skulle skvätta jätte mycket. ända in i duschen! *skrattar*
Jag: haha va?
Emma: jaaaa. tänk om man skulle skvätta ända in i duschen. vad pinsamt.
Jag: va? haha. vadå ända in i duschen?
Emma: äsch, skit i det. du är så trög.
Jag: men haha, jag fattar ju inte vad du menar. duschen vadå?
Emma: åhh men skit samma!

sen gick hon upp och tvättade bort sminket, och la sig

tror någon går i sömnen igen jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0