Övningsköra,

fast inte med slagsmålsklubben, utan med pappa då. Och det gick awesome! Körde till farfar och hälsade på, och sen hela vägen till Häljeboda! Förutom i rondellen då, för det vågar jag inte riktigt än. Men bra gick det iallafall, med tanke på att jag bara övningskört 3 ggr hittills.

Nu kom kära Mallan with some bad news också, vi måste flytta från Orrholmen. Var ganska förberedd, eftersom de har sagt till oss att universitetet har börjat ta in fler studenter, och det är de som har företräda till lägenheterna. Spelar ingen roll om någon redan bor där, eller hur länge de bott där.
Fan också. Sista nyckel-inlämningsdag var den 2/8, vilket betyder att jag kommer att få spendera halva sommaren i Häljeboda, woho .. jaja.

Får väl bara börja leta lägenhet igen då antar jag.
Kommer sakna Orrholmen, jag och Mallan bodde ju så perfekt. Var bara att ta hissen så var man där liksom.
+ Erika, Oda, Fanny och alla bor ju där också. Man hade ju alltid så mycket kompisar runt sig.



Jag gillar faktiskt min lägenhet, fast den är liten :(
Sen ser den inte exakt ut sådär längre, har möblerat om lite så det ser större ut. Får ta någon ny bild och lägga upp. åh </3

Kommentarer
Postat av: malin

ÅHHHHHHHH! lineyney, vi får inte flyttas ifrån varann. de blir ju samma sak som att vi skulle vart gifta o ska skilja oss :'(

2010-04-06 @ 19:58:49
URL: http://malintiukuvaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0