kritvit currycurry

Idag har varit en bra dag! Onsdagar är alltid bra dagar, för det mesta. Mediekommunikation+rörlig bild=brabra.
Inatt var dock ingen bra natt.
Sov max 2 timmar tror jag. Varje gång jag höll på att somna, började huvudet snurra som bara fan. Och jag kunde inte röra mig överhuvudtaget. Jag trodde bokstavligen att jag höll på att dö eller något. Haha, sjukt konstigt.
Fast det var nog ännu konstigare att jag faktiskt var skitpigg när alarmet ringde sen.

Jossa: Det är bara 21 skoldagar kvar, sen slutar vi!
Jag (i extas): ÄÄRUUU PÅ RIKTIGT!?

Haha, jag blev så glad så jag höll inte riktigt reda på vad jag sa.

Annars har jag väll hunnit med lite saker idag, bl.a. äta kritor och göra klart min ena tablettask (Curry Piller), och börjat på en ny som ska heta "Master of Muppets". Hoho, jag kan ibland.

Dagens tips: Ät INTE kritor. Det smakar bara grus och mjöl. Rösten blir inte ett dugg hesare heller.
Jag behöver få min röst hes när jag ska klä ut mig till Marge Simpson ju, tips någon?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0