koffeinkick

Jag har strävat i typ 2 år med att börja gilla kaffe (riktig kaffe alltså, med bara lite mjölk och typ 3 sockerbitar i). Och nu äntligen har jag lärt mig, känner mig sjukt stolt.
Dock så är det såhär, att jag tror inte jag ska dricka kaffe. Delvis för att min mage inte alls mår bra utav det, men också det att jag blir helt jävla speedad. Visste inte att en kopp kunde ge så stor effekt, om det nu inte är jag som bara är ovan.

Iallafall, nu är jag inte trött längre. Mer hyper, kan inte sitta stilla utan sitter och vickar på mig i takt till musiken.
Nu vet jag vad jag ska göra innan jag ska träna nästa gång, så att säga.


Och nu till något helt annat, nämligen nationella i svenska, muntligt. Fyfan vad jag inte vill. Jag menar, det finns ju jätte mycket att säga om temat "oss emellan", men jag vill fan inte stå och prata om något kärleksförhållande eller något inför klassen. Hela häftet vi fått handlar ju bara om kärlek. Det är lite väl personligt, tycker jag. Har inget bra att säga om det heller.

Fufufufufufu. Nej, nu ska jag köpa mjölk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0