it's a silly time to learn to swim, when you start to drown

Ojojoj, vilken hektisk dag. Den började med att jag inte visste vad jag skulle ha på mig, och hur den slutar vet jag inte riktigt än, men just nu sitter jag på tåget hem till Charlottenberg (Häljeboda) iallafall!

Glömde helt och hållet bort tiden, så jag hann inte gå på toaletten innan jag var tvungen att ta bussen till stan. Såklart så blev jag så jävla kissnödig så jag inte orkade sitta kvar på bussen längre, så jag hoppade av på två hållplater förtidigt. Vilket faktiskt blev närmare att gå, märkte jag. Iallafall, jävligt tur var det, för fyfan vad jag hade panik. Jag nästan sprang fram samtidigt som jag tänkte "jag klarar det, jag klarar det, jag klarar det..". Haha, det var minst sagt hemskt.
På perrongen gick jag runt i små cirklar eftersom jag var så fruktansvärt stressad x) hahah, illa.. Men direkt när tåget kom, sprang jag och la ner väskan, och fort in på toa! Så det löste sig ju väldigt bra tycker jag.
Har dock himla ont i ena vaden, eftersom jag gick så förbannat fort.

Ska hem redan imorgon från Häljeboda. Jag och Jossa ska ju filma på idol auditionen i Karlstad på söndag. Intervjua lite folk, fota och sådär! Hihi, vi är små kreativa fjäskbollar vi.

OCH JUSTE
titta på min man, han var med på tv! visst är han lite småcharmig? :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0