imorgo-n

Imorgon kommer den. Imorgon kommer döden.
Jag ska klippa mig.
Jag vill inte. Jag gillar min längd på håret nu, och jag gillar själva frisyren. Men färgen gillar jag inte, och för att jag ska kunna färga om det, måste saxen fram :( Det är så slitet nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen ibland. Jag blir så ledsen.

Mitt självförtroende ligger liksom i håret. Är jag glad, då växer det. Är jag depp, då slutar det att växa. Klipper jag det, ja, då blir jag ledsen. Himla ond cirkel det där. Får väl skaffa antidepressiv medicin i form utav löshår.

Idag gjorde jag nationelltprov, skriftligt i svenska. Det gick sådär, märks som fan att man är van att skriva på datorn. Man får liksom inte samma översikt på texten när man skriver för hand, iallafall inte jag. Skulle nog gjort en 638 gånger bättre uppsats om man bara fick skriva på datorn. Voj, voj, voj!

Mallan tog ett snyggt kort på mig under provet också! Såhär ser det ut:
(Haha ja, jag skrev om mamma mia .....)


Kommentarer
Postat av: malin

jag tog väl inge kort? :(

2010-04-23 @ 23:25:11
URL: http://malintiukuvaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0