hårborttagning

Just nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Har lovat syrran att hänga upp hennes jobbarbyxor på tork som hon ska ha imorgonbitti, istället för att sova. Snällt va?

Ganska händelserik dag om jag får säga det själv, eller så är det för att jag gick upp så tidigt. Åt typ tre smörgåsar till frukost, rekord för min del. Sen slängde jag och syrran oss på hästarna och red en kortis.
Sen in i duschen, och vidare till frisören ..

Och ja, nu är mitt hår typ 10-15 cm kortare skulle jag tro. Fram är det till axlarna ungefär, och bak typ 2 cm kortare. Typ page. Skitovant, och jag ser helt tjock ut med kort hår. Men jag hade inget val, håret hade nog ramlat av annars. Det växer väl tillbaks så småningom. Langar bild, kaaaanske jag gör imorgon. Får se.

r.i.p. hår <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0