Feel it in my bones

Jag åker tåg, lyssnar på Tiësto feat. Tegan & Sara – Feel It In My Bones och ute bara regnar det. Åkte just förbi Åmotfors, vilket deprimerande ställe egentligen. Fast jag har uppplevt en hel del bra saker därifrån också, faktiskt.

Var bara hemma en snabbis, eftersom jag behövde min hårinpackning som jag glömt, och övningsköra lite. Det gick faktiskt riktigt bra, om jag får säga det själv.

Har så fruktansvärt mycket att göra i skolan just nu också, så jag hinner knappt med något annat.
  • Nationelltprov svenska
  • Nationelltprov engelska
  • Nationelltprov matte
  • Engelska inlämningsarbete
  • Matte läxa
  • Fixa saker inför Filmfestivalen
  • Idol reportage
  • Uppgift till Estetisk verksamhet (VARENDA gång jag ska skriva det, så skriver jag "Estetisk verksamGET")
  • Komplettering till Webdesignen
  • Ofärdiga uppgifter till MM och MP
Bara att börja plugga antar jag!
Fast inte just nu.

Tegan And Sara – Hell, Lineyney likes it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0