Där ser man

Har just sett Borat, och jag tyckte den var sjukt rolig. Mockumentärer är bäst, speciellt Belly.
Nu har jag mensvärk så jag tror jag dör.

Lekte "Vem vill bli pensionär?" förut med jim.
Slutade med att jag vann "Vem vill bli bitterfitta?" och 1000:- i förtidspension istället. Alltid något!

Kanske ska ta mig en springtur imorgon? Efter allt godis och popcorn jag smällt i mig idag.
Har ju hört att fysisk aktivitet botar the ling-ling pain också (mensvärken alltså).

På lördag eller söndag drar jag hem till Häljeboda. Då blir det väl att bara slappa, och kanske rida lite? Känner mig sugen på det. Sist jag red var när syrran tvingade mig att rida barbacka på Rasmus, och jag fick hoppa av 89234 gånger eftersom det kom en massa lastbilar, mopeder och ilskna hundar hela tiden.

Sak som jag aldrig ska äta mer: majonäs

Håller på att göra en arvikafestivalen playlist på spotify! Är inte helt klar än, men snart så.
Jag är pepp som tusan!


a missing piece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0