adrenalin

Jag ska ju som sagt till doktorn på onsdag, och ja. Nervös är man ju såklart. Inte för att det är något farligt, men man vet ju aldrig. Jag menar, hur många konstiga sjukdomar går inte i släkten? Och cancer där bland annat. Ser framför mig hur det är en tumör som växer under revbenen på mig.
Fast nej, det är nog ganska omöjligt.

Mamma och jag satt och diskuterade i bilen, och då sa hon något som lät rimligt.
Eftersom jag är rädd för nästan allt, nervös, orolig, you name it, så får jag väldigt ofta adrenalin kickar. Och min kropp kanske inte kan ta vara på det, och bryta ner det, så är det rätt stor risk att jag bara har adrenalinöverskott, och det är därför jag mår som jag gör hela tiden.

Vet ju inte säkert, men det låter ju logiskt, eftersom det är mjälten som producerar alla de där konstiga ämnena i kroppen, och det är den som sitter på vänstra sidan under revbenen där jag är svullen.

Så ja, ser fram emot att kanske äntligen få svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0