yomacaflow ..

.. som leo och emma brukar säga.

nu är jag iallafall inte i häljeboda längre, utan nu sitter jag med amanda och väntar på tåget, som kommer om 15 minuter. vi har suttit här sedan 16.45 ungefär. drygt att vänta, men det går snabbare när man inte är ensam.

tror fan jag har magkatarr alltså. "attackerna" börjar komma tätare nu. först natten från fredag till lördag, och så nu. blä. ska iallafall skriva ner alla mina symptom, och skicka det till mamma, så hon kan ringa vårdcentralen igen, så vi får ta mer prover. orkar fan inte med skiten längre.

wellwell. det är två stycken som pratar engelska här nu, liksom, ofta någon från england kommer hit. till charlottenberg? inte varje dag. inte ens varannan.

igår målade jag. eller ja, ritade. första gången på typ as länge. blev inte alls nöjd med resultatet men. ritade en tjej med rött hår och svarta slingor, som hade en palm i huvudet och en kropp som smälte till svart sörja.

so, nu till den stora frågan, VAD HÄNDER I HELGEN?

Mandaa - Twillings flicka   säger:
HEEEEEEEEJ

linnea säger:
NÄMEN HEJSAN

Mandaa - Twillings flicka   säger:
Va gör du ? : O

linnea säger:
jag sitter och väntar på tåget o: dudå?

Mandaa - Twillings flicka   säger:
NÄMEN VART ? JAG MED  

linnea säger:
I CHARLOTTENBERG   HIHI: DUDÅ?

Mandaa - Twillings flicka   säger:
JAG MEDD !!!! : D

linnea säger:
VAAAA       

Mandaa - Twillings flicka   säger:
JAAA 

linnea säger:
LOOL  
VART SITTER DU?

Mandaa - Twillings flicka   säger:
hahaa
bredvid 

linnea säger:
omg? 

Mandaa - Twillings flicka   säger:
ser du mej inte ? 

linnea säger:
nej 

Mandaa - Twillings flicka   säger:
o:

linnea säger:
hm, knäppt

Mandaa - Twillings flicka   säger:
Wied !

linnea säger:
jag sitter och snackar med nån som är rätt lik dig men

Mandaa - Twillings flicka   säger:
Ofta ? 

linnea säger:
ja 

Mandaa - Twillings flicka   säger:
va heter hon ?

linnea säger:
jag vet inte, ska fråga.
HON HETER AMANDA

Mandaa - Twillings flicka   säger:
Nämen  
nyss vare en som fråga va ja hette 

linnea säger:
vaaa   men lol. vad är oddsen liksom?

Mandaa - Twillings flicka   säger:
MENART !

linnea säger:
hm. riktigt konstigt.

Mandaa - Twillings flicka   säger:
COOLT VÄL ??

linnea säger:
som fan också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0