whatcha say

städat, tvättat, dammsugigt, handlat mat, diskat osv. allt sånt har jag gjort idag. nästan iallafall.
ska städa toaletten imorn, innan träningen, för det orkade jag verkligen inte nu.

black eyed peas
- meet me halfway

så mysig låt, håller med paul i vakna! med the voice, och säger att det är en utav höstens bästa låtar.


jason derulo - whatcha say

skön remix av imogen heap - hide n' seek, iallafall i början och refrängerna. i verserna blir det lite väl mycket r'nb för min smak.

"Mmmm whatcha say,
Mmm that you only meant well?
well of course you did
Mmmm whatcha say,
Mmmm that it's all for the best?
of course it is
Mmmm whatcha say?
Mmmm that it's just what we need
you decided this
whatcha say?
Mmmm what did she say?
"

danger - 11h30
en utav mina favorit låtar för tillfället!

(har länkat till varje låt till spotify, om man klickar på låttiteln)

köpte en massa clementiner (tydligen så heter det inte mandariner längre), och de läckte ut över hela matkassen, så allt som låg däri luktar clementin nu. så typiskt. men köttbullarna var faktiskt goda ändå.
och det är himla värt att handla på willys förresten, billigt!




(internt skämt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0