water over my heels

hejhopp
kom hem ungefär kl 12 från hammarö. somnade runt 7, och vaknade typ 11
4 timmars sömn (y) men det var rätt värt ändå

när jag duschade förut blev det översvämning i mitt badrum. var säkert typ 5-6 cm vatten på golvet. inte hela då, men 75% av det. sög. fick stoppa mitt i all duschning och vänta på att det skulle rinna bort
inte helt okej

nu dricker jag fanta och väntar på mallan. eftersom inte jag är speciellt handy, så kommer hon med sin skruvmejsel och ska försöka skruva upp locket till avloppet, så jag kan rensa. euwww, men absolut nödvändigt.

sen ska jag diska, och sen ska vi dra till pekås och handla lite mat. skulle nog behöva städa lite mer, men det tar jag imorn!
fitta. kom just på att jag måste läsa ut 2 böcker den här veckan. "ett öga rött", som är skriven på invandrarsvenska=totalt oläslig för man vill bara elda upp den. och sen harry potter (helt okej), MEN den är på engelska .. sen ska vi ju göra en massa uppgifter till det där. sucks.

har fortfarande praktik uppgiften kvar också. fan. sista veckan på praktiken nu, känns lite sorgligt. vi har haft fett kul. och jag har iallafall lärt mig en hel del.

btw, så är filmen klar nu. ehee. (blev lite småfel när jag omformaterade den, stillbilderna i slutet blev osynkade)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0