up!

imorse mådde jag såhär bra <->

fast nu är det massa bättre. är faktiskt glad. gjorde det vi skulle på lektionen, sen var rörlig bild inställt, så vi såg på film. "up". och fyfan vilken söt film! grinade typ hela tiden :') sjukt fin. och rolig.
fast den var så sorglig i början, tror det var då jag gråt mest. haha. se den!


up. russel & mr. Fredricksen

just ja. tog svinis sprutan förut .. trots alla mina argument emot det. vill inte tas som egoistisk liksom, det är det värsta någon kan kalla mig tror jag.
kände knappt ingenting, det bara stack till typ. inte haft ont i armen eller nått! kanske kommer senare.
dock känner jag mig jävla trött. men det är nog inte pga sprutan.

haha, jag ska nog lära min papegoja säga: are you talking to me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0