typiskt

smart som jag är, glömde jag min stömkabel till datorn på skolan. som tur är har jag en stationär också, annars lär jag väll ha dött.
eller inte dött, men nästan.

idag fick vi väldigt mycket gjort på praktiken också. vi kortade ner filmen en del, den blir ju ungefär 7 minuter, och egentligen får den vara max 5. sen så spelade vi in en speakeröst (jokke), och gjorde lite musik.

ville tipsa om en sida, grooveshark, det är ungefär som spotify. fast en sida, istället för ett program då. man streamar gratis musik!
  • större utbud musik än spotify
  • ingen störande reklam
  • helt gratis
  • rätt snygg design + att man kan välja mellan flera olika
  • lätt att förstå
  • dock så är det ganska segt ibland, reaktions förmågan är inte den bästa
  • musiken flyter inte på, utan när en låt är slut, måste man själv trycka för att en ny ska spelas upp (om man inte sätter låtarna i kö)

hände en väldigt komisk sak förut. jag var påväg hem från skolan, och nästan vid garaget, då det kommer två utländska killar gåendes på trottoaren, åt det andra hållet.
jag tittar upp när jag just går förbi dem, och märker att de glor som fan.
killar: *busvisslar*
jag fortsätter att gå
killar: ursäkta?
jag ignorerar
killar: ursäkta?
jag tittar bakåt, och de bara skrattar och glor. fortsätter gå.
killar: ursäkta? kan man få din msn?
jag fortätter att gå, och pekar finger bakåt.
killar: vafan! jag vet vart du bor!

ahahh. made my fucking day.



den där håller jag på att rita i illustrator. rätt nöjd själv, faktiskt. fast klar är den ju inte. kan fan inte rita munnar och näsor :( haha. inte på datorn iallafall. blir att kirra ritplatta!

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAHA, ah, fan va värt :D

2009-11-11 @ 08:56:06
URL: http://propertyofnoone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0