tv, universum och så

sen uppdatering. men jag är trött, så dont blame me.
eller jo, gör det. vems fel är det annars att jag sover för dåligt?
jag är för logisk för mig själv ibland.

gjorde klart reportaget idag, om danstävlingen. börjar sändas på kanal 12 imorgon! (lokaltv inom värmland)
pretty damn cool, if you ask me.
dock så har alla i film crewet fått en jävla låt på huvudet. vi går runt och sjunger "bim bim, bam bam, zoom zoom" hela jävla tiden. haha. ledsamt.

anyways, jag och hansson m.fl har snackat väldigt mycket om det här med livet efter döden osv. och kommit fram till en väldigt intressant sak.
jag tror, att allt bara går om, och om, och om igen. hela tiden, fast i olika dimensioner. så när man dött en gång, får man leva nästan exakt samma liv en gång till. och eftersom det är själva själen som reser vidare, och inte kroppen, så kan ju en del saker vara annorlunda. och sen så kanske man bestämmer sig för att göra ett val, som är livsavgörande och ändrar hela framtiden i just det livet.
därav också deja vü's. man känner igen sig, eftersom man faktiskt har upplevt det förut, men inte kommer ihåg det.
sen till det här med universum. samma sak där egentligen, allt bara loopar. dvs, går om och om igen.
liksom, nu har man ju alltid trott att det ska finnas aliens och sånt, som är jätte olika oss. jag tror inte helt på det.
jag tror att det finns oändligt med människor där ute. som lever samma liv, hela tiden.

men det är ju vad jag tror.
det enda sättet man kan diskutera in sig på, utan att bli helt wohoo i huvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0