sjukdag

vaknade för ca. 30 minuter sen. kan tyckas skönt, men har inte sovit bra precis.....................
igår natt hade jag frossa & feber. det var inte kul.
innan jag tog sprutan, så var jag rätt stel efter gympan i tisdags (bowling, ja, jag är världens mest otränade)
men sen efter jag tog den, så blev jag typ 10 ggr så stel. så jag kunde knappt röra på mig igår kväll/natt.
gick som en pingvin.
sen ville jag så himla gärna sova på den armen jag tagit sprutan på. men det gick ju inte. och det kändes helt fel att sova på samma arm hela tiden, så jag låg mest och vred på mig. jobbigt.
nu har jag inte feber, tror jag. himla ont i huvudet dock, och fortfarande ont i hela kroppen. och mår lite illa.
ska nog käka frukost snart! ägg.
vill tända ljus och grejs, men har fan inga ljus kvar. inte rökelser heller. sucks.
weep weep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0