öppet hus

nu jävlar! idag har vi färgkorrigerat, och gjort lite saker i afteraffects, så vi lär bli klara med filmen imorgon! yeeeha.

stannade kvar på skolan till 20.20 nått iallafall, det var öppet hus! så jag och jossa var "ljudtekniker" och hjälpte till med radion. det var rätt kul faktiskt, även om vi bara fick sitta och vrida och trycka på lite knappar. skulle vara roligt att jobba inom radio i typ framtiden.

iallafall, så har jag blivit väldigt pepp på att starta ett UF företag i trean! (ungdomsföretagsamhet). fått väldigt mycket inspiration från de som går it-media trean nu, och vissa av dem har gjort jävligt bra grejer.

så ja, lite planer inför framtiden har jag. helst av allt skulle jag vilja vara musiker. stå på scen, och sjunga, eller spela typ synth. men nu är det väl lite försent för det, och jag kan varken sjunga eller spela synth. så då vill jag helst jobba inom media.
jobba på radio, på tv, ha ett film/tv bolag, producent, ah. you name it. finns så himla mycket.

bio imorn, med anders, jossa och arash. vi ska se 2012, vilket betyder att jag kommer få ännu mer mardrömmar. menmen, vill ju se filmen så. får ta konsekvenserna.
sen ska jag, jossa och mia filma en danstävling på hammarö på lördag. ser fram emot det!

langar en ful bild på mig med. bara för att jag har kommit på hur man gör runda kanter.
suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0