nJoy

jag: det är skyltsöndag den 29 november.
malin: ahaaa .. men vilken dag är det då?

haha. seg mallan. menmen, jag ska inte säga nått. tog fel på tiden förut, så tog bussen in till stan en timme tidigare än vad jag skulle. stod och väntade på 6.an på torget, när jag märkte att klockan inte alls var 18.00, utan 16.57. jätte kul. så jag gick och köpte en chai latté på waynes.
sen drog jag och mallan och tränade på nJoy! riktigt duktiga är vi.

btw, slasgsmålsklubbens nya låt; Slagsmålsklubben – Brutal Weapons
jag gillaren. lite the knife feeling över den.

saker jag vill:
  • skaffa typ hamster. (r.i.p bam <3, saknar dig plumsen)
  • färga håret rött
  • ha en iphone
  • festivaler
  • snö + snowboard = yum

anyways, så har vi fotat till vårt dvd omslag till filmen idag. eller ja, daniel fotade. blev jätte bra kort!
lägger upp fodralet här när det är klart, antagligen imorgon, eftersom vi har ledigt på fredag.

wellwell. tror inte jag har något mer på hjärtat idag.
har blivit väldigt dålig på att lägga in bilder, men jag tar fan aldrig kort längre.
får skärpa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0