new moon

idag var jag och josefine på praktiken fast vi egentligen inte behövde. fast jag tog halvt sovmorgon, och gick dit en timme senare. but still! fett duktig är jag. + så var petter snäll och köpte hamburgare och mc flurry till oss!
det lönar sig att vara flitig.

sen drog jag, jossa och mia på bio. new moon! woah. fyfan. en del har ju sagt att den var typ dålig, och att man skulle bli besviken. men icke då. jag grinade som fan, och skrattade. den var ju asbra! så, ja. perfekt!
dock började jag må illa i typ mitten, och började skaka som en galning.
men det första jag sa när den slutade var: -"den kan inte sluta sådär. DEN KAN INTE SLUTA SÅDÄR."

ahah :(
var dålig och missade idol förut. glömde helt bort det. förlåt mariette och tove <3
menmen, får väll kika på tv4.se/idol eller något.

just nu sitter jag och tuggar choklad, samtidigt som jag säkert smetar ut över hela mitt sängöverkast. skulle inte förvåna mig. brukar alltid smula en massa, och sen sätta mig på det. så det smälter. bra linnea.
förövrigt  har jag en jävla huvudvärk, ska bli skönt att sova riktigt länge imorn.

har inte bestämt mig om jag ska ta vaccinet än, får se hur det blir, mhm.
mensvärk kan dö btw.

THE KNIFE - KINO <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0