nerdy

blev ingen träning på nJoy idag heller. skulle ju egentligen ha tränat i tisdags, men då var jag så trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. och idag skulle malin på något praktik möte? sucky. men vi kanske drar ut på en springtur istället. blä.


skjorta, stort linne, nylon strumpbyxor, nerd glasses & mössa!

wellwell. tror jag måste diska nu, sorgligt nog. förut så var jag ju duktig och diskade varenda dag. dock så var jag inte så duktig igår .. så nu har jag lite mer än dubbelt så mycket disk som vanligt. and it sucks.

men en grej som inte sucks alls, är att det snöar ute! fast ligga kvar vill det ju inte. tittade ut nyss och fick världens chock. bara vräker ner! ska nog sticka ut huvudet genom toa dörren en gång och se om det ligger kvar nu. troligen inte, men det är worth a try.

nu ska jag lyssna på röyksopp, danger, crystal castles & mycet mer gott som jag har på min spotify spellista!

http://open.spotify.com/user/porcelain/playlist/0MjCQCFteQ3rjG0PiiEoY1

poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0