motig måndag

trots att jag somnade halv 11 igår, så är jag sjukt trött idag. och jag ska träna sen .. bra combo.
sen får jag en läskig känsla i armen ibland. hm.

ahaha och just nu ser jag en kille (eller tjej, inte säker) som står och duschar i en lägenhet mittemot mig.
påtal om det så råkade mallan och jennifer upptäcka ett par som hade sex i duschen mittemot mallan. då drog hon snabbt upp mobilen och ringde till mig. mycket underhållande x)

jätte sorgligt just nu på scrubs också, jätte många som dör. och så spelar de the fray - how to save a life. en utav de sorgligaste låtarna jag vet.

anyways, så har jag hört att det ska vara meteoritregn inatt? inte säker. fett läskigt ju. fast det ser nog fint ut. skulle vilja se på det, men jag orkar inte sitta uppe och vänta och inget händer. och så är jag himla rädd för sånt med. vet att det är rätt vanligt, but still. innan det kommer stora meteoriter, så brukar det komma meteoritregn innan.
fast det kan ju komma utan också, finns många exempel på det.

fast just nu låter det läskigt utifrån. måste kolla. (vilket jag gör ca. 5-10 ggr per dag. eheee, jag är paranoidast i hela världen tror jag.
sen måste jag redigera lite från danstävlings reportaget vi filmade i lördags, innan träning.
vill ha godis


ouch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0