min tight <3

sitter på tåget nu, hem till charlottenberg
helt random kom sören, rönningen och vidar in på tåget. heheeee, så då slapp jag sitta ensam
synd att jag tagit bort wow från min hårdisk, annars kunde jag hälsat på tight (min f.d. wow char)
marcus har just dingat 65, och han äger alla med henne. hon är bäst, min älskling. saknar dig :(

men anyways, bort från wow nu! idag har vi fått en hel del gjort på praktiken. tagit stillbilder, och filmat. dock så blev scenen när belly blivit provsmakare helt förstörd, så den ska vi filma om på måndag troligtvis.
stillbilderna vi tog var när belly (huvudkaraktären i filmen, a.k.a jag) försökte fånga brödbitar som en pensionär kastade till fåglar, en när hon har ett jätte långt sugrör och försöker sno coca cola av en gubbe på mcdonalds, och en när hon blir tagen av vakter (parkeringsvakter) x) lol.

HER BLIRE LIV / sören



lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0