knivar

har förälskat mig i the knife. visst, har lyssnat på dem förr och så, men bara typ en låt. nu lyssnar jag igenom heeeela grooveshark, där det finns en massa låtar med dem. har ingen aning om det finns fler på spotify, för min fina skola har ju blockat det :))))
men anyways, min favorit hittils är typ "kino". awsume, så glad och söt är den!
och jag har hittat tillbaks till min electro själ <3

finns fan inget bättre.

har redigerat lite bilder idag. har gjort ett dvd fodral till filmen nu, "Belly". blev faktiskt nöjd! fast vet inte säkert om vi ska ha det än. förhoppningsvis.
sista dagen på praktiken idag iallafall, och det känns både skönt och inte. jobbigt att börja ha riktiga lektioner igen, med läxor och blä. nej. har redan mycket skolarbete som jag ligger efter med.


foto: Daniel Wennberg
redigering: jag
(kommer nog fixa till den lite mer)

HEHE sen ska jag nog köpa godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0