klassiskt whinande

vad vore en blogg utan klagomål? nä, just det.
inget.
så därför tänkte jag börja inlägget med att dela med mig utav några klagomål.
jag MÅSTE ta tag i träningen, och mina oregelbundna sov och mat vanor. jag lever alldeles för vilt* för att min mage ska kunna takla det.

*vilt definieras i det här fallet som 4-6 timmars sömn per natt, och en kost mestadels bestående utav pasta, knäckebröd, julmust och glass. en begränsad förtärning av alkohol tillkommer också vid vissa speciella tillfällen.

yep, min mage tål inte mer. tack pappa, för att jag fick ärva den efter dig. menmen, antar att man får lära sig att leva med det. trots att det är allt annat än lätt.

well. tappade aningen fokus, så jag återgår till mina planer om julklappar/födelsedagspresenter.
för det är ju så himla intressant menar jag.
  • iphone
  • ritplatta
  • keyboard (synthesizer)
  • dingoo (portabel spelkonsoll)
  • pengar, såklart
antar att jag kommer på fler saker eftersom. vet ju en hel del annat som jag vill ha, fast då vill jag ha pengar istället, så att jag kan köpa dem själv.


en dingoo! 999 kr på dingoo.se

well, tror faktiskt jag ska sova nu. min syster (emma) hotade mig med att väcka mig tidigt om jag inte skulle sova snart.
mini-mamman
den andra systern (renee) och hennes barn leo sover ju på mitt rum, så just nu häckar jag på soffan i ett utav emmas rum, just utanför där hon sover.
hon går i sömn ibland också, så jag är as rädd.

poss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0