julstädning!

idag, jävlar. idag har jag städat hela dagen! skrubbat golvet på toa, dammsugit, torkat speglar, diskat, lagt på rent på sängen, plockat undan grejer osvosv. det enda jag inte har gjort, är att tvätta kläder. fanns inga bra tvättider lediga, och jag vet faktiskt inte om jag orkar tvätta till kl 12 inatt. sååå, vi får se på det.
egentligen måset jag nog.
alla kläder är ju smutsiga.

well, allt som fattas här nu är ju julpyntet :D

note to self, saker jag ska köpa:
  • rökelser
  • tarot kortlek
  • doftljus från IKEA
  • julstjärna
jag har glass i frysen. men bara en sån där, billig. för 10 kr på hemköp.
man ska aldrig äta ben & jerrys, för då kan man inte äta annan glass sen. då är inget annat gott längre.
då vill man bara ha b&j, heeeeela tiden.
jag vill ha det. nu.
phish food <3

slut på praktiken nu också, så det blir vanlig skola imorn .. det suger. som fan.
jag vill ha praktik hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0