jobbig lördag

vaknade 11.30
somnade om
vaknade 14.57
försökte somna om
gick inget vidare
sitter för tillfället i min säng och lutar mig mot en hård vägg. funderar på att laga en kopp te snart. skulle sitta fint.
kanske tända lite ljus. har inga lampor tända i lägenheten, så det är nästan bäcksvart. om man bortser skenet från tvn och datorn.
och alltså, om det inte kan komma snö snart, så kan det väl lika gärna börja bli varmt och bli sommar istället?
jag hatar vad det nu är som är nu. nån konstig regn-höst-fast-det-är-iskallt-och-blåser-vinter.
vill inte ha mörker. det är så jävla deprimerande.
fast tog bilden just när jag hade vaknat, då det var rätt ljust ute.
hatar att det ska bli mörkt så snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0